daneshmandA

علمی و فناوری

daneshmandA

علمی و فناوری

عوامل مختلف هنگ کردن گوشی

۱- ویروسی شدن گوشی های هوشمند: ویروس ها بر روی حافظه داخلی دستگاه نفوذ میکنند و موجب موجب ایجاد اختلالات متعدد در کارکرد گوشی می شود.

۲- پایین بودن اطلاعات مردم هنگام خرید گوشی های تلفن همراه است. به عنوان مثال برخی افراد گوشی هایی با CPU پایین خریداری کرده و اطلاعات فراوان بر روی آن میریزند که همین مساله باعث پایین آمدن سرعت گوشی و هنگ کردن آن می شود.

۳- پر شدن مموری که این مساله سرعت گوشی را به شدت کاهش می دهد.

۴- کمک گرفتن برخی گوشی ها از رم علاوه بر مموری

۵- پر شدن بیش از حد حافظه گوشی

برای رفع این مشکل کلیک کنید...

بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود کامپیوتر

۱- نرم افزار Internet Download Manager

یکی از بی رقیب ترین نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager  با استفاده از از تکنولوژی چند ارتباطی، دانلودها را به چند قطعه تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. ای برنامه دارای ظاهری زیبا و جذاب، قابلیت زمان بندی، امکان خاموش کردن سیستم و قطع ارتباط بعد از اتمام دانلود و پشتیبانی از زبان شیرین فارسی می باشد. تنها نکته منفی این نرم افزار پولی بودن آن است، این موضوع باعث شده تا هر چند وقت یکبار کاربران به دنبال کرک جدید نرم افزار بگردند.

۲- نرم افزار Free Download Manager

Free Download Manager جزء قدیمیترین نرم افزارهای دانلود منیجر است که با این وجود از قدرتمندترین ها بحساب می آید. این نرم افزار هم با تقسیم کردن فایل دانلودی به چند بخش باعث افزایش سرعت دانلود می شود. از قابلیتهای این نرمافزار میتوان به دانلود از تورنت، زمانبندی شروع و پایان دانلود، نمایش اطلاعات فایل، دانلود ویدئو های فلش، بهینه سازی سرعت اینترنت، پشتیبانی از پروتکل بیت تورنت و… اشاره نمود. FDM یک نرم افزار رایگان است و قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد که این نکته مهترین ویژگی است که میتوان برای آن نام برد.

ادامه مطلب...

آموزش ساختار switch … case در C++

ساختار if … else … if اجازه می دهد که از بین گزینه های مختلف یک قطعه کد را اجرا کنیم. اگر قصد دارید یک متغیر منفرد را با ساختار if … else … if متوالی بررسی کنید، بهتر است از ساختار switch استفاده کنید.

ساختار switch اغلب از if … else سریع تر است (نه همیشه). هم چنین ساختار switch ساده تر و قابل فهم تر است.

ساختار switch … case در C++

switch (n)

​{

case constant1:

// code to be executed if n is equal to constant1;

break;

case constant2:

// code to be executed if n is equal to constant2;

break;

.

.

.

default:

// code to be executed if n doesn’t match any constant

}

در کد بالا زمانی که مقدار n با هر کدام از case ها برابر شد، قطعه کد مرتبط به همان case اجرا می شود تا زمانی که به انتهای switch برسد یا با break مواجه شود. Break از اجرای کد در case بعدی جلوگیری می کند.

ادامه مطلب...

ذخیره سازی در ++C

متغیر محلی (local variable)

متغیر تعریف شده در داخل تابع (تعریف شده در داخل بدنه تابع بین براکت ها) متغیر محلی یا متغیر خودکار(automatic ) نامیده می شود.

محدوده دسترسی آن تنها محدود به تابع تعریف شده است. به عبارت ساده، متغیر محلی می تواند تنها در داخل تابع قابل دسترسی باشد.

هنگامی که اجرای تابع تمام می شود، طول عمر متغیر محلی به پایان می رسد (از بین می رود).

متغیر سراسری (global variable)

اگر متغیر بیرون از تمام توابع تعریف شود، به آن متغیر سراسری می گوییم.

محدوده دسترسی متغیر سراسری کل برنامه است. به این معنی که می تواند در هر بخش از برنامه مورد استفاده قرار گیرد و تغییر یابد.

به همین ترتیب، زمانی که برنامه به پایان برسد، طول عمر متغیر هم به پایان می رسد.

ادامه مطلب...

 

اشتباهات رایج هنگام استفاده از آرگومان پیش فرض

۱- void add(int a, int b = 3, int c, int d = 4);

تابع بالا کامپایل نخواهد شد. شما نمی توانید یک آرگومان پیش فرض بین دو آرگومان را مقدار دهی نکنید.

در این مورد، برای c نیز باید یک مقدار پیش فرض تعیین شود.

۲- void add(int a, int b = 3, int c, int d);

تابع بالا نیز کامپایل نخواهد شد. شما باید برای آرگومان های بعد از b مقادیر پیش فرض تعیین کنید.

در این مورد، برای c و d نیز باید مقادیر پیش فرض تعیین شود.

اگر میخواهید یک آرگومان پیش فرض واحد داشته باشید، مطمئن شوید که آخرین آرگومان باشد.

void add(int a, int b, int c, int d = 4);

۳- مهم نیست که چطور از آرگومان پیش فرض استفاده می کنید، یک تابع همیشه باید برای یک هدف نوشته شود.

اگر تابع بیش از چند کار بخواهد انجام دهد، می توانید از سربارگذاری توابع استفاده کنید.

ادامه مطلب...