daneshmandA

علمی و فناوری

daneshmandA

علمی و فناوری

چگونه انگلیسی فکر کنیم؟

1- از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید

از لغت نامه هایی که معانی کلمات را به زبان مادری شما توضیح می دهند (لغت نامه های دو زبانه) استفاده نکنید. به جای آنها از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. لغت نامه هایی که معانی کلمات را به انگلیسی  توضیح می دهند

وقتی شروع به استفاده از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی می کنید، ممکن است با این مشکل روبرو شوید:

شما کلمه ای را جستجو می کنید که آن را نمی شناسید.

تعریف کلمه A حاوی کلمات دیگری است که شما نمی دانید.

شما باید به دنبال معانی کلمات جدید باشید.

دلیل این مشکل این است که فرهنگ لغتی که شما استفاده می کنید خوب نیست؛ و کلمات دشوار را با کلمات ساده توضیح نمی دهد. اگر بیش از حد با این مشکل روبرو می شوید، باید یک فرهنگ لغت دیگر پیدا کنید.

من یک بار از یک برنامه فرهنگ لغت به نام WordWeb استفاده کردم. وحشتناک بود. هر وقت از آن استفاده می کردم، اغلب به مشکلی که در بالا اشاره کردم، بر می خوردم. بنابراین یک فرهنگ لغت دیگر پیدا کردم و از آن زمان تاکنون هیچ مشکلی نداشته ام. (در حال حاضر، من از  the Oxford Dictionaries website برای جستجوی کلماتی که نمی دانم استفاده می کنم.)

ادامه مطلب....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد